reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Saskia Brešťanská

Saskia Brešťanská

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám zložitú povahu a som tvrdohlavá. Vo svojom živote sa snažím pomáhať ľuďom najviac ako sa dá. Záleží mi na drobných okamihoch a momentoch, ktoré sa okolo mňa každodenne dejú.Ľudské sny sú to, čo robí ľuďom problémy. Keď nebudete mať sny, nebudete mať problémy, pretože budete brať proste len to, čo je. Ale potom vám bude chýbať láska, pretože láska je hľadanie svojho sna v ľuďoch, ktorí ho nemajú. - Andy Warhol - Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Chaos

Saskia Brešťanská

Chaos

Som usadená v pohodlnom kresle a v nose cítim ostrú vôňu kávy. Počúvam, ako pravidelne tikajú hodiny na sporáku a rozmýšľam. Nad tým, aký je dnes výnimočný deň. Tretí júl 2015, piatok večer.

  • 3. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Systém ...?

Saskia Brešťanská

Systém ...?

O čom je dnešná doba? Čo tvorí základ spoločnosti? Človek - tvor, ktorý má svoju cenu? Na prvom rade materiálne zabezpečenie a až potom všetko ostatné?

  • 30. apr 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Pud sebazáchovy

Saskia Brešťanská

Pud sebazáchovy

Veľmi ťažké je pre jednotlivca zmieriť sa s tým, že zabíja to, čo mu pomáha žiť a čo ho robí človekom. Ľudskosť ....

  • 25. apr 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Neúspech, tvorí úspech ...

Saskia Brešťanská

Neúspech, tvorí úspech ...

  • 10. apr 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Ventil

Saskia Brešťanská

Ventil

Aby sme v živote zaujali, musíme vytŕčať. Ak chceme vytŕčať, tak musíme byť originálni. Ale ako? Ja som svoje myšlienky dala na papier trocha nevšednejším spôsobom.

  • 17. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Vyjadrenie sa ...

Saskia Brešťanská

Vyjadrenie sa ...

  • 10. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Skutočný zmysel

Saskia Brešťanská

Skutočný zmysel

  • 23. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Záchranci

Saskia Brešťanská

Záchranci

Vzdelanie - škola. Toto slovo v dnešnom svete na rebríčku hodnôt už nemá také postavenie, ako by malo mať. V minulosti to bývalo tak, že ten kto mal vyštudovanú základnú školu, buď sa dal na remeslo, alebo šiel na strednú. Tí rozhodní - ako ich ja nazývam si povedali, že nemá zmysel vyštudovať nejaké gymnázium a nevyužiť to ďalej, - čiže neísť na vysokú školu. Spravili to, čo uznali za vhodné a väčšinou to bolo dobré nielen pre nich, ale aj pre ich okolie. Mali uznanie od ostatných ...

  • 20. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Láska - všadeprítomná a nekonečná

Saskia Brešťanská

Láska - všadeprítomná a nekonečná

Vo svojom 14 ročnom živote som stretla už mnoho ľudí, s rôznymi povahami a názormi. S väčšinou som sa dokázala rozprávať na všetky témy - od reklám na prací prášok, až po politiku (čo bolo trochu chabé, pretože politika je to posledné, čo by som chcela riešiť)-. Najzaujímavejšia však, bola téma láska. Počúvať tie kritiky, dlhé príbehy o západoch slnka a sladkých bozkoch, celkového odmietnutia zo strán ľudí boli plné pocitov a emócií. Nehovorím, že som so všetkými súhlasila.

  • 11. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Lacné výhovorky ... :´)

Saskia Brešťanská

Lacné výhovorky ... :´)

Každý človek raz v živote príde do štádia, kedy zistí, že sa nepozná. Uvedomí si, že je načase začať hľadať svoju skutočnú osobnosť - sám seba. Je to ťažké. Ťažké pozrieť sa na seba do zrkadla a odhliadnuc od bežných ľudských nedo

  • 9. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Nespokojnosť so sebou ...

Saskia Brešťanská

Nespokojnosť so sebou ...

  • 2. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Symbióza ľudstva

Saskia Brešťanská

Symbióza ľudstva

Je zábavné a žiadané rozprávať o ostatných ľuďoch. Ale, čo potom osoba sama? Ktorý človek začne len tak, medzi rečou kritizovať sám seba? Pravda už nie je to, čo bývala. Všetko prekrútime podľa toho, ako sa nám to hodí.

  • 2. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Čo nevidíme, to nás netrápi ...

Saskia Brešťanská

Čo nevidíme, to nás netrápi ...

Spoznávajme, zbližujme sa a pomáhajme, pretože práve toto je to, čo dnešný svet potrebuje. Aby sa naše ľudské spoločenstvo zjednotilo a prestalo proti sebe bojovať.

  • 24. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Počúvať je ťažké, ale uznať chybu ešte ťažšie ...

Saskia Brešťanská

Počúvať je ťažké, ale uznať chybu ešte ťažšie ...

Momentálne som doma, pred hodinou som prišla zo školy. Celý deň som sa tešila, ako zapnem PC a napíšem svoj prvý článok. Síce mám len 15 min., pretože sa musím stretnúť so spolužiačkou, ale hádam to nejako zvládnem. Predpokladám, že keď bude niekto len tak prečesávať túto stránku a skôr ako si prečíta text zazrie moju fotografiu a pod ňou napísaný vek, tak si pomyslí, že na detské kecy nemá čas a chce si prečítať niečo poriadne.

  • 22. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 299x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu