reklama

Láska - všadeprítomná a nekonečná

Vo svojom 14 ročnom živote som stretla už mnoho ľudí, s rôznymi povahami a názormi. S väčšinou som sa dokázala rozprávať na všetky témy - od reklám na prací prášok, až po politiku (čo bolo trochu chabé, pretože politika je to posledné, čo by som chcela riešiť)-. Najzaujímavejšia však, bola téma láska. Počúvať tie kritiky, dlhé príbehy o západoch slnka a sladkých bozkoch, celkového odmietnutia zo strán ľudí boli plné pocitov a emócií. Nehovorím, že som so všetkými súhlasila.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vždy som sa snažila taktne vyjadriť svoj názor, aj keď pochybujem že šťastie stálo pri mne. Jedna z mnohých vecí, ktoré keď som počula, som okamžite razantne odmietla, bola veta: ,,Láska neexistuje! Na čo sa hráme?" Toto som nemohla vystáť. Takéto odmietnutie niečoho tak nádherného a nekonečného. Nevinného...

Viem! Je to osobná vec, myslíme si čo chceme, robíme si čo chceme. Predsa žijeme v (takmer) slobodnej krajine. Aj napriek tomuto všetkému mi to však vadilo. Je to tak, že každý si pod týmto zvláštnym pojmom predstaví niečo iné. Partnerstvo, horúce objatia, Paríž ...Dnes som vám chcela predstaviť môj pohľad na vec. Láska je zložitá. Aj keď mnohí hovoria že bolí a ubližuje, klamú sami seba. Je to človek, ktorý si sám spôsobuje svoje utrpenie. Láska nemôže udrieť, ani zlomiť srdce. Vie hojiť a pomáhať, uspokojiť dušu. Nie je len o tom vychýrenom "partnerstve". Je to priateľstvo, vrúcny pohľad spojený so slovom, puto medzi rodičom a dieťaťom, medzi dvoma ľuďmi, ktorí sa milujú. Láska je nádherný cit, ktorý sa nedá opísať. (Aj keď ja sa o to práve pokúšam, nikdy to nie je také skutočné, ako v tej chvíli.) Poznám jednu pani, ktorá sa málokedy usmieva. Pôsobí prísnym dojmom, je utiahnutá do seba. Roky som sa jej bála. Nemala som ju rada, pretože vždy kričala a mala tendenciu na človeka pozerať "kamenným pohľadom". Zdala sa mi byť bezcitná. Túto paniu stretávam každý deň. Vždy sa na ňu pozriem, usmejem aj pozdravím. Niečo sa však zmenilo. Už to nie je tá stará neprístupná osôbka. Stala sa menšou, zraniteľnejšou, priam krajšou. Usmieva sa. A vždy, keď tak spraví, drahí čitatelia, poviem vám, strácam dych a nenachádzam slová. Toľko krásy a nežnosti v jednom úsmeve. Väčšinou to býva práve tak, že tí, čo sú pre spoločnosť "najhorší" majú v skutočnosti najväčšie srdce. Bolo im ublížené. Stratia dôveru k ľuďom, ostatným, s ktorými sa každodenne stretávajú a uzatvoria sa do seba. Už nežijú život, aký bol ten predošlý, pretože nemajú nádej. Hrajú sa na milých opatrovníkov/opatrovateľky, ale pri tom sú sami zraneným zvieraťom. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Myslím, že ste sa už s takýto niečím v živote stretli. Nie je to príjemná skúsenosť. Určite nie zo začiatku, ale postupom času, ak máte záujem, zistíte všetko. Ak ste ochotní riskovať "opovrhnutie" zo strany ostatných. Je to nepísané pravidlo:,,Raz čudák, navždy čudák."

Saskia Brešťanská

Saskia Brešťanská

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám zložitú povahu a som tvrdohlavá. Vo svojom živote sa snažím pomáhať ľuďom najviac ako sa dá. Záleží mi na drobných okamihoch a momentoch, ktoré sa okolo mňa každodenne dejú.Ľudské sny sú to, čo robí ľuďom problémy. Keď nebudete mať sny, nebudete mať problémy, pretože budete brať proste len to, čo je. Ale potom vám bude chýbať láska, pretože láska je hľadanie svojho sna v ľuďoch, ktorí ho nemajú. - Andy Warhol - Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu