reklama

Vyjadrenie sa ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Na svete nie sú dvaja rovnakí ľudia. Máme rozdielne návyky, výšku, váhu, farbu očí a aj schopnosť vcítenia sa. Keď sme nešťastní, máme milióny možností, ako to zo seba dostať. Ja, som si našla záľubu v písaní básní. Napriek tomu, že sa moja zbierka zväčšuje, ich zatiaľ skoro nikto nevidel. Sú to moje vyjadrenia emócií a myšlienok. Prednedávnom som si robila poriadok v skrini a našla som tam útržok papiera na ktorom bola škaredo (asi v zhone) napísaná báseň. Bola som prekvapená, že som niečo také zo seba vôbec dokázala dostať. Aby som nepísala vždy len súvislý text, skúsim sa vyjadriť aj iným spôsobom. Uvidíme čo z toho bude ... 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Často plačeš ...

ako pískajú tak skáčeš ...

Bolesť je strašná, no ideš ďalej.

Postupuje pomaly, z veľkej do malej. 

Nikdy nevieš čo ťa čaká, čo ťa láka. 

Voľakedy sedíš, sem - tam padáš, 

no priznaj si! Sám nevieš čo hľadáš.

Si stratený, nehľadaný, no nájdený!

Počuješ svoje srdce, veď vieš že bije,

si si istý že niekto v tebe žije, prebýva.

Voľakto, kto ti krvácajúce rany obmýva. 

Si stratený, nehľadaný, no nájdený!

Nádej je malá, no stále je, 

nikdy nezahynula, vždy v tebe bola,

no ty si kričal, letel, bežal, plakal a hľadal, 

počul si, že ťa niekto volá. 

Si stratený, nehľadaný, no nájdený!

Cítim sa ako čosi bez života!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prevláda vo mne len ničota!

Už necítim žiaľ, už necítim bolesť,

už necítim nič ... 

No ty, keď nevládzeš tak krič!

Si stratený, nehľadaný, no nájdený!

Niekedy do ticha volám, 

no neverím tvojim slovám. 

Dám ti odpoveď bez otázky,

mám myšlienky v hlave ako obrázky. 

Som bolesťou otupená, sklátená. 

Si stratený, nehľadaný, no nájdený. 

Tá bolesť, tie rany, človek sa prieči,

no pritom sám dobre vie, že ho lieči!

Celý život je skúška, je odpoveď, 

ktorú ti ja sama poviem hneď. 

Si stratený, nehľadaný no nájdený!

Takže asi takto nejako ja píšem. Viem, že nie som druhý Hviezdoslav, alebo Janko Kráľ, ale baví ma to. Je to totiž to jedna z mála činností, pri ktorých zo seba dostanem všetko a potom môžem s pokojnou mysľou robiť iné veci. Dokazujem si,že to za niečo stojí ... 

Saskia Brešťanská

Saskia Brešťanská

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám zložitú povahu a som tvrdohlavá. Vo svojom živote sa snažím pomáhať ľuďom najviac ako sa dá. Záleží mi na drobných okamihoch a momentoch, ktoré sa okolo mňa každodenne dejú.Ľudské sny sú to, čo robí ľuďom problémy. Keď nebudete mať sny, nebudete mať problémy, pretože budete brať proste len to, čo je. Ale potom vám bude chýbať láska, pretože láska je hľadanie svojho sna v ľuďoch, ktorí ho nemajú. - Andy Warhol - Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu